دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است


دلم می خواهد هِی تو را صدا کنم
حتا که خسته شوی وُ
بگویی: کووفت !
وَ من از لبخند گوشه ی لبات پرواز کنم به باغ
پرواز کنم به اوج....

راه به راه بگویمَ‌ت: خوبی ؟
هِی بگویی: بَدَک نیستم ، خوبم
وَ من کِیف کنم

بروم تمام یاس های سپید باغچه ام را، بیاورم
لای احساس پف کرده ی چشم هایم
و تو با خنده ای مستانه بگویی: فقط همین؟
وَ من ، باغ را ببندم به آب
ببندم به ناز
تا برای تو هزار تا غنچه ی تازه بزاید

دلم می خواهد هِی برایِ تو بمیرم وُ
تو بگویی: بی وفا، بی من ؟
بغض ، امانم ندهد
گوشَ‌ت را آرام نازکنم :
تو که برای مُردن نیامدی !

بی بهانه بگویمت : دوست ت دارم زیبا!
نظرات 9 + ارسال نظر
ahmad.a 1393/09/07 ساعت 11:38

سلام بانو
... و اگر هر رفتنی با
سرودی به این زیبای برسه
تو
هر چند وقتی برو ...
که با کوله باری از عشق بر میگردی

محمد 1393/09/08 ساعت 09:14

خیلی خیلی قشنگ بود!

saeed 1393/10/06 ساعت 13:34 http://darddoori.lxb.ir

دستم را بگیر و ببین تنهایی چه کاری با آدم مـی کـنـد!
..

احمد-ا 1393/10/12 ساعت 12:57

میلاد حضرت عیسی (ع) و آغاز سال 2015 میلادی بر شما فرخنده باد

احمد-ا 1393/11/03 ساعت 19:37

سلام
هر جا که باشی
آرزوی ما جز سلامتی و مهربانی سرشار از
عشق و رفعت برایت نبوده و نیست

دانیالـ 1393/11/07 ساعت 22:07 http://Danyal.ir

کجاهایی؟
حیف است باشیم و نباشی

احمد-ا 1393/12/21 ساعت 22:05

... از آنچه بر سرتان گذشته نهراسید
حتی فرار نکنید
بلکه دوستش بدارید
همان گذشته بود که امروز شما را ساخته
امروز را دریابید تا فردایی خوش بسازید

پس شاد زندگی کنید

یک رنگ که باشی زود چشمشان را میزنی
خسته می شوند از رنگ تکراریت
این روزها دوره رنگین کمان هاست

خورشید 1394/01/22 ساعت 20:21

عزیزم چرا کم کار شدی دوست دارم بیشتر مطلب بذاری برامون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد