دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

"تو" دلیل باش


حالِ خوب دلیل میخواهد
"تو" دلیل باش
برای "خوب " بودنم ...
که حالم خیلی بده

زندگی


زندگی آنقدرها که به ما گفته بودند جدی نبود
قانونی نداشت مفهومی نداشت 
پاداش خوبی خوبی نبود، جزای بدی بدی نبود
سرگشتگی بود....گمگشتگی بود....تنهایی بود، خاموشی بود

زندگی آنقدرها جدی نبود ما جدی گرفته بودیم....

" گیتا گرکانی "

در این روزگار که من ، شــــاهد ِ نـابودی ِ مــن شده است ،
در این روزگار که معشوق ، مجاور ِ کَس ِ دیگـر شده است ، 
در این روزگار که مرا ، در خانه خود دار زدند ، 
در این روزگار که محبت ، فـــــــــــــروشـــــــــی شده است ، 
در این روزگار که روزمرگیها ،هم آغوش جهالت شده است ،
در این روزگار که بــــــــوی خـــــوش زن ، ساختگیست ، 
در این روزگار که ته مــانده یک مـــــرد ، نایــاب شده است ، 
بخدا روز عشاق هذیان است ،فریـب است ،دروغ است ...
حسین ناصری

چقدر؟

اینروزا چقدر به هم ریخته ام

چقدر؟

گفتن زیاد هم نمی‌تونه  اندزه‌اش بگه

ذهنم مدام داره ارور میده

خندهها‌م به لب نرسیده خشک می‌شه

حس می‌کنم داره یادم میره آدمهارو دوست داشته باشم و باور کنم.

کاش آدمها بجای شکستن دلم،بلد بودن استخوان بشکنن.

ﺷــﮏ ﻧــﮑــﻦ!!!


ﺑـﻪ ﻫﻤـﯿﻦ ﺑـﻐـﺾ ﻟـﻌـنـﺘـﯽ ﻗــﺴـﻢ
ﻧـﻮﺑـﺖ ﮔـﺮﯾـﻪ ﺗــﻮ ﻫـﻢ ﻣـﯿـﺮﺳـﺪ
ﺷــﮏ ﻧــﮑــﻦ!!!
 

داستان عاشقانه


دوستت دارم 
همینطوری
بدون اینکه فکر کنم 
به خودم میگویم

"لااقل یک داستان عاشقانه داشته باش
قبل از آنکه مرده باشی

یـــه آدمـایــی


یـــه آدمـایــی تــو زنــدگـیــت هــسـتـن
کــه نـمـیـدونـی بـایـد بــاهــاشــون چــی کــار کـنـی !
نــه مــی تــونــی بــاهــاشــون تـو رابــطــه جـلـوتـر بــری
نــه مــی تــونــی از زنـدگــیـت حـذفـشـون کـنـی ...
ایـــن آدمـــــــــــا
مـثـل اسـتـخـون لـای زخـــمــن !
هـمـیـشـه تـو پـس زمـیـنـه زنــدگـیـتـــــ بــاقــی مـی مـونـن
انــگار مــی خــوان هــمـــه ی عــُـمـر
بهـــت یــادآوری کـنــن :
"عـــجــب حــمــاقـتــی کـــردی ...