دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

دفاع از حقم ...

 

یک لیوان آب خنک

                                                                      

برای شما که حق مرا خوردید

                                        

خیالتان راحت 

دعا می کنم راحت تر از همه لقمه ها از گلویتان پائین رود 

تنها یک کلام

پایتان را از پایم بردارید 

باید بروم 

ببین! رد پایت کبود شده... 

آمین

 

 خدایا! برای دعایم آمین بگو  

 

من به درد عاشق ماندن محتاجم

 

 

نفس من ...

  

چقدر درد می کند 

جای زخم این روزها 

نفسم به شماره افتاده 

یادت به خیر نباد هرگز! که می گفتی 

نفسهایت ضربان بودن من است 

دستم را محکم بر دهان می گذارم 

می خواهم خفه شوم 

بس است دیگر لعنتی ؛ تو هم نفس نکش!!

دلتنگ

 

 

دلت که تنگِ یک نفر باشد... 

خودِ خدا هم بیاید تا خوش بگذرد و لحظه ای فراموش کنی! 

فایده ندارد... 

تو دلت تنگ است... 

دلت برای همان یک نفر تنگ است... 

تا نیاید... 

تا نباشد... 

هیچ چیز درست نمی‏شود