دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

عشق

 

 

 

 

 

  

ترکم مکن

ترکم مکن ای عشق من بی همزبانم

تنها تو یی ای نازنین آرام جانم

اینجا کسی در سینه اش رویا ندارد

دل را سپردن تا ابد معنا ندارد

سر در گریبانم کسی هم درد من نیست

از عشق جز آلودگی چیزی ندیدم

از فصل های دوستی من دل بریدم

این زندگی دیگر سرو سامان ندارد

دیگر به عشق من کسی ایمان ندارد

دیگر نمی داند که را باید صدا زد

این قلب را تا کی به طوفان بلا زد

من باغبان فصل های انتظارم

تو خوب می دانی من اینجا بی قرارم

 

 

  

 

عشق دوست داشتن

 

 

روزی صد بار از خودم میپرسم چی دارم که آنقدر دوستم داری؟

اگه یک بار ازم می پرسیدی اصلا دوستت دارم یا نه آنقدر تو زحمت نمی افتادی.  

 

 

 

 

 

  

بزن بکش ولی نپیچون

 

 

 

 

 

 

 آخرش یه کتاب مینویسم، اسمش رو میذارم    

  

 “بزن، بکش، ولی نپیچون”     

 

توش هم ۱۰۰ برگ زرد کلفت میذارم که توش فقط نوشته 

  

“ که خیلی درد دارد…”