دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

غم عشق ... غم روزگار ... هررررررررررررررررررررررررررررررررررررررچی! موهام داره سفید میشه . . .!


Foto: ‎پر توقعم ...

خیلی پر توقع!

و البته خیانتکار ترررررررررررررررررررررررررین انسان روی زمین!

آره خیانتکارم!

اعتراف میکنم ک خیانتکارم . . .

توی تک تک رابطه هام خیانت کردم و میکنم ...

حالا چندان فرقی نداره یه رابطه ساده و معمولی باشه یا یه رابطه خاص!

من در هر صورت خیانت میکنم . . .

به خودم خیانت میکنم ... به احساسم...!

 
بعدشم متهم میشم به پر توقع بودن....

خب مقصر خودمم!

وقتی زیادی مایه میذارم واسه طرف و ازش به همون اندازه انتظار دارم خب جور در نمیاد دیگه . . .

 یه جای کار لنگ میزنه ...

همه ک بلد نیستن مثه من باشن!

همه ک مثه من یه خیانتکار حرفه ای نیستن! 

من مقصرم...

مقصــــــــــــــــــــــــــــــــر . . .!‎


نظرات 1 + ارسال نظر
ahmad.a 1393/05/19 ساعت 23:16

تو فقط از مهربانت بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد