دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

دوستت دارم


به خداوندی خدا دوستت دارم

ای تو زیباترین زیبایی ، ای رویای بیداری

به خداوندی خدا دوستت دارم

ای بیقرار دلم ، ای تک درخت دشت سرخ قلبم ،

به همین لحظه های مقدس عشق قسم دوستت دارم

ای آنکه چشمت بارانی است ، ای تو که روحت شادابی است ، و
رگهایت از خون محبت جاری است

به آن کعبه مقدس عشق قسم دوستت دارم

زندگی من ، ای آغاز من ، ای سرآغاز من ، ای فردای من

به همان لحظه دیدارمان قسم دوستت دارم

نمی دانم کلمه مقدس دوست داشتن را چگونه بیان کنم تا تو باور کنی که

دوستت دارم

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام من یه عاشق هستم با تعدادی از نوشته هات ذات پنداری کردم
خوشحال میشم در نظرسنجی های وبلاگ من شرکت کنی
اگه تمایل داشتی تبادل لینک کنیم
سپاس

salam mamnon ke sar zdi bashe tabadol link mikonim

انقدر احساسی جالب نیست..بعدا به فاک میری:)

ایران بودی بادنه که می گفتند :
یک بار گفتی ،
باور کردم
تکرارش کردی ،
شک کردم
و باز تکرار که کردی ،
...............

omid 1392/01/05 ساعت 15:35

بـعضے وقتا شُماره یکے تو گوشیت هست کـہ نمیتونے بـِهش زنگـ بزنے دلتـَمـ نمیـآد

پاکـش کنــے

هروقــتم ـچشمت بـہ اِسمِـش میفتــہ دلـت یـہ جورے میشـہ خیلــے دَردناکـِ اون لحظـہ

ـمیفَهمے؟!! دردناک

chera nemishe ax ersal kard,mage inja moshkel payda karde

omid 1392/01/07 ساعت 13:53

مرور گرتو عوض کن شاید خوب بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد