دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

چقدر


چقدر من ناخوشم, وقتی ندارم از چشات سهمی

نظرات 3 + ارسال نظر

کدوم شهری؟همیشه مینویسی..مثل منی.من زیاد نظر نمیدم.دیدم همیشه مینویسی گفتم بیام نظر بدم دلخوش بشی الکی.

کسی که میخاد بات دوست بشه

امضا...ضدهوایی

to yeki az sharha hastam bahat dost ham mishim chera ke nah
in tanhai adamo diwone mikone

omid 1392/01/01 ساعت 12:02

دوست عزیز سال نو مبارک و سال خوبی رو برات ارزو میکنم

sal no to ham mobarak

nafas 1392/01/01 ساعت 23:49

darket mikonam
manam 4 sale azegare to manila philifin mondam o az khonevadam dooram
khaste shoudam ,gahi mikham darsamo vel konam o bargardam
chahar sale va 2 sale dige monde hanooz
midooni cheghadr sakhte ke 1 kio ke dost darish o azat doore ro vase khodet nigah darish , onam faghat ba chat :((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد