دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

من و تو هر دو ترسیدیم

اگه می بینی می ترسم / اگه چیزی نمی پرسم / اگه بیهوده پوسیدم / من از ترسِ تو ترسیدم / از این لب بستگی ها و / از این دل خستگی ها و / توی ظهر یه تابستون / از این یخ بستگی ها و / از این تسلیمِ اجباری / به این تقویمِ تکراری / تمومِ عمرو بخشیدم / من از ترسِ تو ترسیدم / چه حرفایی تو دل ها موند / سوالا که نپرسیدیم / دوباره از نگاهِ هم / من و تو هر دو ترسیدیم / بیا و تکیه گاهم شو / از آغازِ همین قصه / آخه چشم و چراغ من / چرا می ترسی هم غصه؟ / مگه هر قطره ی بارون / واسه دریا یه دنیا نیست؟ / تو که باشی منم هستم / دیگه این قطره تنها نیست / توی این جشن بارونی / تو دریایی نمی دونی / یه عمری تو گوشِت خوندن / نمیزاریم ، نمی تونی / چه حرفایی تو دل ها موند / سوالا که نپرسیدیم / دوباره از نگاهِ هم / من و تو هر دو ترسیدیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد