دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

بت

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام من از مشهدم که براتون نظر میزارم مطلب جالبی بود موفق باشید به وبلاگ من هم سر بزنید خوشحال میشم

واقعا حرف به جایی است. از مشکلات، از خوشی ها، از عشق مان از .... تصویری ماندگار نسازیم. زندگی می گذرد با همه خوبی ها و بدی ها و هیچ چیز ماندنی نیست.

.omid 1391/04/27 ساعت 22:33 http://chizi-nashode.blogfa.com/


دلگیرم




چیست که امشب غمین ودلگیرم وز جهان وزخویشتن سیرم

رفته شور جوانی از دل من در جوانی به جلوه چون پیرم

راه عیش ونشاط گم کردم باید اینک ره دگر گیرم

درسکوت اتاق پندارم خانه،زندان ومن بزنجیرم

باید،از این قفس رها گردم گر چه مرغی اسیر تقدیرم

پرده از رازها کنار،زنم تاببیند حسن تد بیرم

راه یابی چو بردل من نکنی بی گناه ، تکفیرم

سال هاست با شیطان هم دست شده ام تا به هیچ آدمی سجده نکنم ...!
<<<<<<<<<<<<<<<<<<
سلام
سپاس ازشما بابت متن زیباتون.

ری را 1391/04/28 ساعت 22:48

ممنون از این همه اندیشه زیبایی که پشت این نوشت هاست..کلی حض بردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد