دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

... و بدوم

تمامِ فکر‌هایم را کرده ام
بهترین راه همین است که یک شب زلزله‌ای بیاید
قاره ی من را به قاره ی تو نزدیک کند
همان شب من تنها جاده‌ ی مانده تا رسیدن را بدوم
و بدوم
... و بدوم
صبح تو را کنارِ خانه جنگلی‌ کوچکی ببینم
که بی‌قرارِ آمدنِ من ایستاده ای
با سرِ انگشتان مردانه ات موهایِ سیاهم را پشتِ گوشم بزنی‌
و با مهربانی بپرسی‌
صبحانه نانِ محلی می‌خوری با پنیر و گردوی تازه؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
.omid 1391/03/15 ساعت 22:38 http://omid-am.blogfa.com

نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت / باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی . . .

.omid 1391/03/17 ساعت 00:26 http://omid-am.blogfa.com

قاب را باید شکست .. اما کدامین قاب را؟!

قاب عکس سنگ یا قاب زلال آب را ؟!...

کهکشان ها را رصد کردیم شب ها تا شما

قاب می کردید عکس کرمک شبتاب را ؟!

می توان در پرتو اندیشه های تابناک!

کهنه کرد افسانه ی خورشید عالمتاب را

با شمایم با شما ای بندیان نقش ها

قاب را باید شکست اما کدامین قاب را ؟


گرچه آلوده ی دنیای فریبم اما سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم ،

دل من عاطفه را می فهمد ، با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم . . .

.omid 1391/03/17 ساعت 00:47 http://omid-am.blogfa.com

نمیدانم روزگار تغییر میکند یا آدمها... اما دلم میخواهد آنقدر تغییر کنم که دیگر خودم هم پری سالها ی دور را به یاد نیاورم

نه اینکه دلم برای گذشته تنگ نشود...نه اینکه دلم هوای دیدن کسی را نکند که سالها گوشه ای از قلب و ذهنم را گرفته بود ...نه اینکه دلم هوای دلخوشی های ساده و خالص کودکی را نکند ...نه

اما تر و خشک با هم میسوزند ...میفهمی که چه میگویم ...خوب و بد یکجا می آید و دلتنگی به یکباره .

مثلا یک عمر حواست هست دلش را نرنجانی و طوری بگویی راهمان جداست که دلش نشکند و فوق فوقش ترک بردارد...بعد از سالها مدارا طوری جوابت را میدهد که نه تنها دلت بلکه روحت هم فرو بریزد و ...بگذریم ؛دیگر چه فایده !

دلم تغییر میخواهد...ظاهر جدید...روزهای جدید...آدمهای جدید با همان دلهای ساده و بی ریای گذشته که انگار اینروزها روزگار فقط دلها را تغییر میدهد و بس!

مهاجر 1391/03/26 ساعت 02:29 http://neshtar.blogsky.com

یعنی اگر بخوام برای پست های زیبات کامنت بذارم باید برای تک تک پست هات کامنت بذارم

راستی اگر خواستی لینکم کن
من که لینکت می کنم

salam man linket kardam
wa mamnon ke sar zadi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد