دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

اگر تو عاشق من نباشی ..

لمسِ تن تو


شهوت است و گناه


حتی اگر خدا عقدمان را ببندد....


داغیِ لبت ، جهنم من ا...ست


حتی اگر فرشتگان سرود نیکبختی بخوانند...


هم آغوشی با تو ، هم خوابگیِ چرک آلودیست


حتی اگر خانه ی خدا خوابگاهمان باشد.....


فرزندمان، حرام نطفه ترین کودک زمین است


حتی اگر تو مریم باشی و من روح القدس


خاتون من!


حتی اگر هزار سال عاشق تو باشم،


یک بوسه


ـ یک نگاه حتی ـ حرامم باد !


اگر تو عاشق من نباشی ..



احــــمد شـــامــلو
نظرات 1 + ارسال نظر
.omid 1391/02/26 ساعت 20:52 http://omid-am.blogfa.com

سلام زیبا بود
فقط کفش میداند که جوراب تو سوراخ است

من خوبم ...


من آرامم...


من قول داده ام...


فقط کمی


بی حوصله ام


آسمان روی سرم سنگینی میکند


روزهایم کـــــــــــــــش آمده


هر چه خودم را به کوچه بی خیالی میزنم


باز سر از کوچه دلتنگی در میاورم


روزها تمام ابرهای اندوه در چشمان منند ولی نمی بارند


چون من خوبم ... من آرامم... من قول داده ام...


تمام خنده هایم را نذر کرده ام که گریه ام نگیرد


اما شبها...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد