دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

از نسل صدف

ماسه ها فراموشکارترین رفیقان راهند...

پابه پایت می آیند آنقدر که گاهی سماجتشان در همراهی حوصله ات را سرمیبرد

اما کافیست تا اندک بادی بوزد یا خرده موجی برخیزد

تا برای همیشه رد پایت از حافظه ضعیفشان پاک شود

ما از نسل ماسه ها نیستیم...

از نسل صدف هاییم...

صدف هایی که به پاس اقامتی یک روزه تا دنیا دنیاست صدای دریا را برای هرگوش شنوایی

زمزمه میکنند...

نظرات 1 + ارسال نظر
.omid 1391/01/28 ساعت 14:20 http://omid-am.blogfa.com

ماسه ها و حماسه ها

در دوران ما....

هرماسه ی تک افتاده از هر صحرای تنها

مظهر حماسه یک زندگی انسانیست..

درهر حماسه تک افتاده هرصحرای تنها

قطره خون شریان گم کرده ی یک انسان قرن ما زندانیست!

من خبر از هزاران لب بوسه ندیده دارم

که التهاب بوسه آفرینشان را

گرمی بخون آغشته ماسه ها ، خوردند..

من خبر از هزاران بوسه لب ندیده دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد