دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است


نظرات 2 + ارسال نظر

با سلام
از اینکه دوباره وبلاگ مرا دیدید ممنونم.نمیدونم چرا اینقدر دل پری داری از دست این روزگار ، البته من هم دل خوشی از این روزگار ندارم.و سعی میکنم حرفهام رو در وبلاگ بنویسم
نمیدونم واقعا شما در آلمان هستید یا نه نمیدونم تا به حال در آلمان بوده اید یا نه ؟ ولی صادقانه بگویم من هم دوست داشتم در یک کشور خارجی مثل آلمان یا یه جای دیگه زندگی میکردم جایی که همه چیزش برایم جدید باشد.یه مدتی هم هست که دارم زبان آلمان کار میکنم که یه چیزی از این زبان بدونم
راستی من یه وبلاگ دیگه هم دارم اگر فرصتی بود یه سری به این وبلاگ هم بزن : http://mohammadgheisary.blogfa.com

تا فرصتی دیگر...

سلام
از اینکه وبلاگ مرا به وبلاگ خودتان پیوند زده اید، ممنونم ای کاش زودتر به من اطلاع می دادید تا من هم لینک وبلاگ شما رو با افتخار در وبلاگ خودم مینوشتم.
ولی هنوز هم دیر نشده.هم الان میرم و اسم وبلاگ شما رو در لیست وبلاگها مینویسم
ولی یه مشکلی هست : شاید من دیگه وبلاگ اشرف آباد رو ادامه ندهم راستش... بگذریم.
ولی وبلاگهای دیگه ای دارم که شاید آنها رو ادامه بدم
mostazafin.blogsky.com
mohammadgheisary.blogfa.com

خب.
تا فرصتی دیگر ، اگر فرصتی بود..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد