دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

چه بود....

 

تو کهــــ با آن همهــــ غـــــــم ، تو کهـــ با آنـــ همهـــ درد

باز در فکــر شقـــایــــــــــــق بودیــــِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِِِ

باز دیشب به تــــــــــــــــــو اندیشیدم

یاد تو در دل منـــــ مهـمـــــــــــــان بود

تا سحر گاه به خـــــــــــود پیچیدم

و به چشمــــــــــــــان تو اندیشیدم

با خود می گفتم :

چشــــــــم تو دریا بود

که به هر باغچه ایــــــــــِ جان می داد

و زمانیکه من تشنـــــــــه روییدن بودم

چشم تو وعده بــــــــــــــاران می داد

باز دیشب به تــــــــــــــــــــــو اندیشیدم

شب من چه شب خاطــــــــــــــــــــــ ــــــــــــره انگیزی بود

که تــــــــــو بودیـــــــــِِ

و دگر

هیــــچ نبود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد