دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

mayk taysoon

 

 

این عکس سگه منه   

 بنام  mayk taysoon 

 

بالاخره ما هم وبلاگ دار شدیم  

  

 

 

 

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر

سلام میترا خانوم
چه سگ نازی بودش

دوست داشتین پیش منم بیاین...البته چند روزی نبودم وبم تاره اومدم
امیدوارم خوشتون بیاد

با سلام… ورود به دنیای مجازی وب رو بهتون تبریک میگم... فکر کنم نفر اول اول من باشم

hi.
عجب سگی.....

الهام هستم.

با سلام افتخاری دیگر برما ایرانیان تصاویر سه بعدی ایرانی به عکاسی امید اسدی منتشر شد لطفا این مطلب را در وبلاگتون کپی کنید تا به گوش خارجی ها هم برسد http://1blogfa.ir/Forum/Catgory/6/Post/54

Mohammad 1391/05/12 ساعت 00:49 http://rain24.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگت فوق العادست عاشقش شدم! تو هم به من سر بزن

salam,mamnon..behet sar mizanam

alireza 1391/05/13 ساعت 21:13 http://www.webpars.rozblog.com/

هدیه فوق العاده حاکم دبی به همسر جدیدش واقعا این اعراب قاطی دارن بابا پول زیاد دارین یگم بدین به ما جون داداش بیا خودت ببین www.webpars.rozblog.com نظر یادت نره

با سلام طاعات و عبادات شما قبول . وب بسیار خوبی دارید بازدیدش هم نسبتاً خوبه ولی می تواند خیلی بهتر از این ها هم باشد شما میتوانید روزانه حد اقل : 2 لینک 2 لینک در لینک باکس ارسال کنید و تغیرات قابل مشاهده ای در آمار خود ببینید پس از گذاشتن کد لینک باکس و لینک کردن ، لینک خود را در لینک باکس ارسال کنید لینک شما در کمتر از 24 ساعت تائید میشود link.Bo2download.ir یا علی

Admin 1391/08/10 ساعت 02:13 http://www.tarfandsara.ir

سلام وبلاگ قشنگی دارید بهتون تبریک میگم در صورت تمایل برای تبادل لینک ما رو با نام ترفندسرا لینک کنید و اطلاع بدید تا لینکتون کنیم بدرود

سلام احسن به این سلیقه .خیلی خوشم اومد تبریک منو پذیرا باشین. می خواستم باهم تبادل لینک کنیم. خوشحال می شم

سام 1391/11/14 ساعت 20:22

منم یه سنجاب داشت دوس داشتنی بود مایک خیلی بانمکه امیدوارم هنوز باشتش

احمد-ا 1393/02/24 ساعت 10:20

اینجا نبودم حسودیم شد
هر چند عکس ها را نتوانستم ببینم « باز نشده اند ! » ولی روزو شب های مدیدی با تو قدم زدم بالاخره خودمو رسوندم به اینجا و
چه تاریخ قشنگی 22 بهمن
من از 22 بهمن ها خاطره ات خوش و ناخوش زیادی دارم !!!
ایکاش اون روزی که تو اینجا بودی و
اولین ورق زندگی مجازی ات را نقاشی می کردم بودم و برایت . . . در حالی که من 7 مهرماه سال 1389 چند ماهی زودتر از تو به زندگی مجازی ام رسیدم
خیلی دوست دارم این روز عکس های که در پست گذاشتی ببینم
برایم خیلی جالب خواهد بود ورودت در دنیای مجازی با چه عکس و تصویری بود
من که با پست :
پاورقی روز ۰( با خدا ! )
اخدا!

خدایا ! تو ستارالعیوبی ، ما را به علم و حلم تو به سکوت و صبر شکیبایی یاری نما و ختم بخیرمان بگردان .

خدایا ! ما را همواره واقف گردان که تـــــو:

ناظر ، بر اعمال و رفتار مان ؛

حاکم ، بر اندیشه و فکرمان ؛

محیط و محاط ، بر روح و روان ما ن ؛

و . . . ؛ هستی .

خدایا ! ما را در طرح الهی نوشته شده برایمان همواره هوشیار ، عالم و موفق و موئد بگردان .

خدایا ! از آنهمه نشانه و آیات تو مرا به روشنایی آیه :

« از آن توایم و بسوی تو باز خواهیم آمد . انا لله و انا الیه راجعون » بس است ! کمک و یاری ام نما همواره و همواره آیه و نشانه فوق دست آویزم گردد .

خدایا ! قلبم را برای رویا رویای با تو « الیه راجعون » گشاده گردان و همه و همه سختی ها جدایی جسم از روح را بر من آسان گیر .

خدایا ! خاطرات و عملکرد دنیوی ام که همه و همه برای جوارع و اعضای جسمم ،«که از خاک (گل صلصال) بود و بس » همه و همه آنان را با جسمم ، به کرم و مهربانی و بخشش و عفوت به خاک بسپار و مرا به روح ملکوتی ام که جزء روح تو نیست در محضرت پذیرا باش .

خدایا ! تو خود از همه و حتی بر من واقف تری که برای دست کشیدن از عشق زمینی و لذت دنیوی چگونه و چه مقدار بر خود جفا نموده ام و چه سختی و دشواریهای را به جان خریده ام ! به کرم ، لطف و عزتت بر من خورده مگیر !

و خدایا ! قدرت انتخاب از من صلب شده است ، تو برایم هر آنچه که به صلاح و مسلئتم است انتخاب کن و مرا همواره ابزاری موفق در امور انتخاب شده برایم قرار ده .

آمده بودم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد