دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

بگو از چیه که من، دلم گرفته؟


شما که سواد داری، لیسانس داری، روزنامه خونی، با بزرگون می شینی، حرف میزنی، همه چی می دونی ، شما که کله ت پره، معلّم مردم گنگی
واسه هر چی که می گن جواب داری، در نمی مونی
بگو از چیه که من، دلم گرفته؟
راه میرم دلم گرفته، می شینم دلم گرفته
گریه می کنم، می خندم، پا میشم، دلم گرفته؟

نظرات 2 + ارسال نظر
احمد-ا 1393/05/02 ساعت 22:35

اگه من سواد داشتم ...
می نوشتم برایت که
به دلت بهانه میدی !!! فقط همین ...

love 1393/05/03 ساعت 07:11 http://kdblog.iilg.biz

باد با چراغ خاموش کاری ندارد

اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
------------------
من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس


9654

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد