دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

خیلی جاها


قدیما تلوزیونها کنترل نداشتن که...واسه همین شما اگه می خواستی صداشو آروم کنی یا اینکه کانالشو عوض کنی باید می رفتی از نزدیک خود تلوزیون رو لمس می کردی،باید وقت می ذاشتی واسش و تا پیشش می رفتی.
می خوام اینو بگم آدمایی هم که کنترل اعصاب ندارن واسه همینه،می خوان بری از نزدیک لمسشون کنی،واسشون وقت بزاری تا آروم بشن و مودشون عوض بشه.
خیلی جاها هم مشکل از آنتنا بود ولی ما زدیم تو سر تلوزیونا.

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد 1393/05/02 ساعت 23:55 http://www.hamedh.com

بعضی وقتا هم کتک میخوان

احمد-ا 1393/05/02 ساعت 23:58

love 1393/05/03 ساعت 06:22 http://kdblog.iilg.biz

باد با چراغ خاموش کاری ندارد

اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
------------------
من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس


6851

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد