دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

امروز می‌خواهم برای آخرین بار بگویم دوستت دارم و بعد راهم را بگیرم و بروم


رفتن هم حرف عجیبی ‌است
شبیه اشتباه آمدن
گفت برمی گردم
و رفت
و همه‌ ی پُل ‌های پشت سرش را ویران کرد
همه می ‌دانستند دیگر باز  نمی ‌گردد

Foto: ‎اوّلین بار
که بخواهم بگویم دوستت دارم
خیلی سخت است!

تب می‌کنم، عرق می‌کنم، می‌لَرزم ،جان می‌دهم
هزار بار می‌میرم و زنده می‌شوم
پیش ِ چشم های تو
تا بگویم دوستت دارم!

اوّلین بار که بخواهم بگویم دوستت دارم
خیلی سخت است!
امّا
آخرین بار ِ آن از همیشه سخت‌تر است

و امروز می‌خواهم برای آخرین بار بگویم دوستت دارم
و بعد راهم را بگیرم و بروم
چون تازه فهمیدم
تو هرگز دوستم نداشتی!

شل سیلور استاین 
برگردان :  یغما گلرویی
Photo by : Andy Denzler‎
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد