دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

به کدامیــــــــن گناه


 براى خود فاتـــــحه مى خوانم
ضربه اى روى پیشـــــــانى مى کوبم تا هوشــــــیار شوم
فاتــــــــحه اى مى خوانـــــــم تا آمرزیده ....
به کدامیــــــــن گناه قصاصم کردى ؟
به جنونــــــــم یا به وجــــــــودم ؟ 

نظرات 2 + ارسال نظر

خیلی وقته به اینجا سر میزنم. دوست دارم با صاحب این مطالب گپ بزنم. امکانش هست؟

omid 1393/04/27 ساعت 11:20

میخواهم برایت بنویسم امامانده ام ازچه چیزوچه کسی بنویسم.
ازتوکه بیرحمانه مراتنهاگذاشتی؟یاخودم که چون تک درختی درکویری خشک مجبوربه زیستن هستم؟
ازتوبنویسم که قلبت ازسنگ بود؟یاازخودم که شیشه ای بی حفاظ بودم؟
ازچه بنویسم؟
ازدلم که شکستی یاازنگاه غریبه ات که بانگاهم آشناشد؟
ابتدا رام شد آشناشد وسبس رشته ی مهر گسسته و رفت ونابیداشد؟
ازچه بنویسم؟
ازقلبی که مرانخواست؟یاازقلبی که توراخواست؟
شایدهماگردردادگاه عشق محاکمه بشوم دادستان تورامقصرنداندوبرزودباوری من که تورابیریاومهربان انگاشتم اتهام بزند.
شایدازاینکه زوددلبسته شدم وازهمه ی وابستگی ها بریدم تاتوراداشته باشم گناهکارشناخته شوم
.نه نه شایدهم گناه رابه گردن چشمان توبگذارد که هیچوقت مراندید یاندیده گرفت
چون ازانتخابش پشیمان شده بود.
عشقم راحلال کردم تاجانم راآزادکنم.
که شایددوری باعث دوستی بیشترمان شود
تاشایدتومعنای دوست داشتن رادرک کنی
اماهیهات که توانرادرقلبت حس نکردی ومعنایش راندانستی.
ازمن بریدی وازاین آشیان پریدی.
ای کاش هیچگاه نگاهمان باهم آشنانشده بود.....ای کاش هرگزندیده بودمت ودل به تودل شکن نسبرده بودم
.ای کاش ازهمان ابتدای بی وفایی و ریاکاری توراباورداشتم.انتظاربازآمدنت بهانه ای برای های های گریه های شبانه ام شدوعلتی برای چشم براه دوختن وازآتش غم سوختن ودیده به دردوختن.....
اماامشب مینویسم تاتوبدانی که دیگر بایادآوری اولین روزدیدارمان چشمانم برازاشک نمیشود چون بی رحمی آن قلب
سنگین توراباوردارم.
امشب دیگراجازه نخواهم دادکه قدم به حریم خواب ورویاهایم بگزاری.....
چون اینبارمن اینطورمیخواهم.
هرچندکه علت رفتنت رانمیدانم وعلت پای گزاشتن روی تمام حرف هایت را.....باورکن.....که دیگرباورنخواهم کردعشق را.....دیگرباورنمیکنم محبت را.....واگربازگردی به تونیزثابت خواهم کرد.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد