دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

♫♫♫


♫♫♫
تو چی میدونی از حالم؟ ... چی میفهمی از احساسم؟
چجوری میشه بعد از این ... خودم رو بی تو بشناسم؟
یه خرده صبر کن تا من ... بتونم با تو پیدا شم
برای رفتنت باید ... کمی آماده تر باشم
♫♫♫
♫♫♫
کمی آهسته ترکم کن ... عذابم میده این دوری
برو هر جا دلت میخواد ... برو اما نه اینجوری
غذاب این جدایی رو ... با دستای خودت کم کن
برو هر جا اگه میری ... فقط آهسته ترکم کن
♫♫♫
♫♫♫
میدنم خسته ای از من ... حواست دیگه با من نیست
دارم میخونم از چشمات ... نگاهت مثل قبلا نیست
تو داری میری از پیشم ... چجوری سر کنم بی تو
تو که میدونی ممکن نیست ... ببینم جای خالیتو
♫♫♫
♫♫♫
کمی آهسته ترکم کن ... عذابم میده این دوری
برو هر جا دلت میخواد ... برو اما نه اینجوری
غذاب این جدایی رو ... با دستای خودت کم کن
برو هر جا اگه میری ... فقط آهسته ترکم کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد