دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

من کجا خوابم برد؟!!

پارگی را مد کردیم با چینی بر شلوارمان
وحیا را پاره کردیم با لختی تنمان
حال مانده ایم با بکارتمان چه کنیم !!!!
اقای سرزمین من در کدامین لباس مردانگیت را جستجو کنم؟
بانوی سرزمین من زیر هفت قلعه ارایش با کدامین رستم نجاتت دهم؟؟؟
معصومیتم کجاست؟فرهنگ ایرانیه من کجاست ؟اصل و آباد و نسل آریایی من کجاست؟من کجای این تمدن مدرن خوابم برد؟!!
 
نظرات 2 + ارسال نظر
احمد-ا 1393/03/30 ساعت 08:27

در حالی که از این :

. . . گاهی باید برای آسمان برای ابرها برای ستاره ها برای پرنده ها برای گلها و برای همه کائنات نوشت, حرف زد, انها زبان ما را می فهمند حتی جواب میدهند ما نمیشنویم.. اما قضاوت نمیکنند..
توشته های قشنگ و زیبا را داریم
چرا . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد