دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

یک روز

نظرات 2 + ارسال نظر
احمد-ا 1392/10/03 ساعت 22:32

کسی که باور هم نکنه خودشو زحمت داده ؛ حتی خودت

امین 1392/10/04 ساعت 03:05

سلام انشا الله که خوب باشی و همه چیز رو به راه باشه. امین هستم پسری مشتاق و نیاز مند شدید به تحصیل
در آلمان در حدی که زندگی من یا به آلمان ختم میشه یا به مرگ واقعا ریختم به هم.
میخواستم از شما سوال بپرسم و دلیلش هم اینه که کسی هستی که اونجا هستی و
مشکلات رو تجربه کردی.
واقعا نیاز به کمک دارم لطفا به من جواب دهید.

اگر یاهوو ، واتس آپ ، وایبر ، اسکایپ ، نیمباز ، فیس بوک داری لطفا شماره یا اکانت بده که راحت تر بتونم با شما در تماس باشم

اصلا مزاحم شما نمیشم واقعا حالم خوب نیست نمیدونم چی بگم از کجا بگم لطفا به من جواب دهید . وبلاگ شما رو خوندم بعد این پیام رو فرستادم. التماست میکنم به من کمک کنی

اصلا نمیخوام برام کاری کنی فقط بخاطر شرایط خیلی خاصی که دارم نیاز دارم از کسی مثل شما کمک بگیرم.

Aminchoobin@gmail.com

tell : 09396065950

لطفا به من میل بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد