دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

اعتماد کن


نظرات 1 + ارسال نظر
omid 1392/03/21 ساعت 01:31

گاهی به خودکار حسودیم میشه و گاهی به کاغذهای تا خورده ای که همیشه مخفی میشن تا هرگز خونده نشن و گاهی به معتادی ژنده پوش که با بقچه ای از فلاکت بردوش تمام گذاشته ی نداشته شو به آینده ای که نداره تلو تلو میخوره . گاهی به خودم حسودیم میشه ، به عکسهای رنگ و رو رفته از سالهایی که هنوز بلد بودم صاف بایستم و توی لنز دوربین هر غریبه ای لبخند بزنم . روزهایی که از هیچ کس نمی ترسیدم حتی از سایه ی خودم ! گاهی وقتها عجیب دلم برای خودم تنگ میشه ، برای خودی که دیگه توی هیچ آینه ای پیداش نمیکنم ، برای همون من لعنتی که هنوز چای پررنگش طعم پاکت پاکت سیگار نگرفته بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد