دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

این جا


این جا

آنقـבر شاعرانه בروغ مے گوینـב

و آنقـבر בر בروغ ﮩـایشان شاعر مے شونـב

که نمےבانم

בر این سرزمین

با اینـﮩمه فریب

چگونه ست ڪه בلم هنوز
خواب باران را בوست בارב!

نظرات 3 + ارسال نظر
Ehsan 1392/02/24 ساعت 14:27 http://bp-mh.mihanblog.com


غالی بود

اگه دوست داشتی بیا تبادل لینک کنیم
وبلاگم بازدیدش خوبه یعنی بعضی وقتا از 1000هم میگذره
اگه قبول میکنی تو وبلاگم بگو با چه اسمی لینکت کنم

omid 1392/02/24 ساعت 23:03

باشه تو راست میگی

احمد-ا 1392/02/27 ساعت 19:29

بیست و بیست
و من جریمه می نویسم از رویش :

رویاهابم را در کنار کسانی گذراندم که
بودند ولب نبودند
همراه کسانی بودم که همراهم نبودن
وسیله کسامی بودم که هرگز آنها را وسیله
قرار ندادم
دلم را کسبنی شکستند که هرگز قصد
شکستن دل آنها را نداشتم
و تو چه دانی که عشق چیست
عشق سکوتی است در برابر همه اینها !!!

رویاهابم را در کنار کسانی گذراندم که
بودند ولب نبودند
همراه کسانی بودم که همراهم نبودن
وسیله کسامی بودم که هرگز آنها را وسیله
قرار ندادم
دلم را کسبنی شکستند که هرگز قصد
شکستن دل آنها را نداشتم
و تو چه دانی که عشق چیست
عشق سکوتی است در برابر همه اینها !!!

رویاهابم را در کنار کسانی گذراندم که
بودند ولب نبودند
همراه کسانی بودم که همراهم نبودن
وسیله کسامی بودم که هرگز آنها را وسیله
قرار ندادم
دلم را کسبنی شکستند که هرگز قصد
شکستن دل آنها را نداشتم
و تو چه دانی که عشق چیست
عشق سکوتی است در برابر همه اینها !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد