دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

که همینه زندگی


میگن اینجا جای من نیست / اما راهمو میدونم / اگرم از پا بیفتم / آخرش رو پا میمونم / جای تردیدی نمونده / منم و یه دنیا جاده / میرم و برنمیگردم / با همین پای پیاده / آخه بازنده که پیروز نمیشه,,میدونم باید تا آخرش برم / همه ی برنده ها مثل همن / من میتونم این نبردو ببرم / وقتی هیچ کس منو باور نداره / منم و یه سایه ی همیشگی / یاد گرفتم به خودم تکیه کنم / یاد گرفتم که همینه زندگی / از همینجا تا رسیدن / نگو که فاصله دوره / نگو که هرگز نمیشه / نگو که این گره کوره / منو از رویا نترسون / از این باور دیرینه / کسی جز من نمیدونه / که این رویا چه شیرینه / عمریه در حسرت رسیدن برنده هام / عمریه از قفس کوچکم آزادی میخوام / وقتی هیچ کس منو باور نداره / منم و یه سایه ی همیشگی / یاد گرفتم به خودم تکیه کنم / یاد گرفتم که همینه زندگی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد