دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

بیا سرده ، زمستونه


بیا آغوشتو وا کن / سرد و تاریکه زمستون / حیفه قصه مون تموم شه / منو از خودت نرنجون / کمکم کن تا بتونم / تو رو از خودم بدونم / یه بهونه مهمونم کن / میخوام عاشقت بمونم / بیا آغوشتو وا کن / دلم از غصه داغونه / ببین دستام چه یخ کرده / بیا سرده زمستونه / بیا آغوشتو وا کن / دلم از غصه داغونه / ببین دستام چه یخ کرده / بیا سرده زمستونه / نه خوابیمو نه بیداریم / کجا رفت اون همه احساس / چقدر آسون شکست خوردیم / می دونم اشتباه از ماست / بیا آغوشتو وا کن / دلم از غصه داغونه / ببین دستام چه یخ کرده / بیا سرده ، زمستونه / بیا آغوشتو وا کن / دلم از غصه داغونه / ببین دستام چه یخ کرده / بیا سرده ، زمستونه

89

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد