دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

پُرم ...

پُرم از هوای گریه…پُرم از ترس و گلایه …
پُرم از عذاب بخشش…
پُرم از تلخی حسرت یه لبخند تا رسیدن به حقیقت…
پُرم از نگاهی تب دار
از یه خواهش هوس بار
از نفس نفس تو تکرار
از یه گریه پای اصرار
از تبسمی دروغین ،
محض شادی دل بهاری غمگین
محض پر کشیدن تو هوای بی قراری یه عاشق
محض پیوند شکوفه با گل سرخ شقایق

نظرات 5 + ارسال نظر
omid 1391/09/06 ساعت 14:27

بــه ارتفــاع ابــدیــت،
دوستــت مــی‌دارم!
حتــی اگــر
بــه رســم پــرهیــزکــاری‌هــای صــوفیــانــه،
از لــذت گفتنــش،
امتنــاع کنــم . . .

F-R 1391/09/11 ساعت 11:23

http://f-r66.persiangig.com/F_R.jpg

سلام زیبا نوشتی
به من هم سر بزن

omid 1391/09/23 ساعت 00:32

من و تو میدانیم کز پی هر تقدیر ، حکمتی می آید ، من و فرسایش دل ، تو و تصمیم و مکان ،
ما و تقدیر و زمان ، چه شود آخر دلتنگیها ! خدا می داند ...

سلام

salam bar to mansour gerami

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد