دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

منه دیوانه..

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام من چندبار نظردادم اما توجهی نکردی بهم سربزن منتظرنظرات خوبت هستم اپم

salam,sharmane age jawabi nadadm,bezarid be hesab kambod waght beht sar zadam matalb tanzet ziba ast baz ham miyam didanet

omid 1391/08/29 ساعت 02:00



این سیگارھاے آخر شب
عجیب بوے تو می دھند
می گویند سرطان زاست
ولشان کن
حتما تو را نشنیدہ اند

تنها 1391/08/29 ساعت 09:56 http://www.fffaaa

سلام عزیزم منم خیلی دلم گرفته دوست دارم بمیرم دوستم هم سلام میرسونه دیگه خسته شدم

omid 1391/09/01 ساعت 01:30

نگاه خیره ات کافیست .. .
برای همه آنهایی که نمی توانی به زبان بیاوری ! آری من زبان این چشم ها را میفهمم..

در کدام نشیب ،
از خیال سینوسی ِ من غرقی !
تو که دایم از فراز عشق میگفتی .!!
(مهرداد)
........................
سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد