دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

. لک زده...

دلم...!!! . لک زده...!!! . برای یک...!!! . عاشقانه ی ارام...!!! . که مرا بنشانی..!!! .

بر روی پاهایت...!!! . بگذاری...!!! . گله کنم...!!! . از همه...!!! .

این کابوسهایی...!!! . که چشم ترا...!!! . دور دیده اند...!!! .

دلتنگی را...!!! . بهانه کنم...!!! . سرم را...!!! .

 پنهان کنم...!!! . در گودی گلویت...!!! . تمام ریه ام را...!!!

. پر کنم...!!! . از عطر مردانه ات...!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
.omid 1391/04/19 ساعت 17:26 http://omid-jingol.blogfa.com/

حرفم، دردم...
درد امروز نیست...
حرف دیروز نیست...
حرف بی وفایی است...
بی مهری است
نامردی است
خودخواهی است
آموختم...
آموختم شکستن سهل است
که تحقیر، بی عیب است
گذشتن شیوه است
رفتن هدف
و در انتها دروغ، راحت است
سکوتم می آید...
اینک سکوت برایم، پر صداترین فریاد است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد