دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

آغوش تو

در آغوشت که جا میگیرم


عمیقتر گناه میکنم!


من این جهنم را


که هوای بهشتی دارد


با هزاران بهشت خدا


که بی تو هوای جهنم دارد


عوض نمی کنم.


نظرات 1 + ارسال نظر
.omid 1391/02/28 ساعت 09:28 http://omid-am.blogfa.com

سلام خوبی مثل همیشه زیبا بود
مثل ان مسجد بین راهی................
تنهایم...
هرکس هم می اید مسافر است ومیشکند.........
هم نمازش را. هم دلم را.......

دلم گرفته از این روزهای تکراری

کجاست خلوت بی انتهای تکراری


به قصه های نفس گیر خویش می خندم

هزار و یک شب پُر ماجرای تکراری


زبان درد مرا هیچ کس نمی فهمد

می آورند برایم دوای تکراری


به جستجوی کسی سالها سفر کردم

رسیده ام به همان ردّپای تکراری


مدام بر نفسم تازیانه می کوبد

دریده حنجره ام را صدای تکراری


تمام هستی من از خدا که پنهان نیست

چه حاجتی ست به این ربّنای تکراری


همیشه وعده ی فردوس می دهد ما را
چقدر خسته ام از این خدای تکراری! ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد