دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

میخواهی چه کار؟

دوستت دارم پریشان،شانه میخواهی چه کار؟

دام بگذاری اسیرم، دانه میخواهی چه کار؟

                                                                         **********

تا ابد دور تو میگردم،بسوزان عشق کن

ای که شاعر سوختی، پروانه میخواهی چه کار؟

                                                                         *********

مردم از بس شهر را گشتم یکی عاقل نبود

راستی تو این همه دیوانه میخواهی چه کار؟

                                                                         *********

مثل من آواره شو از چار دیواری در آ

در دل من قصر داری،خانه میخواهی چه کار؟

                                                                       **********

خورد کن ایینه را در شعر من خود را ببین

شرح این زیبایی از بیگانه میخواهی چه کار؟

                                                                      **********

شرم را بگذارو  یک آغوش در من گریه کن

گریه کن پس شانه ی مردانه میخواهی چه کار؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد