دلتنگی های میترا در آلمان
دلتنگی های میترا در آلمان

دلتنگی های میترا در آلمان

دلم گرفته است

دوستت دارم

از بی کران تا بی نهایت دوستت دارم

چون نبض ِ بی پایان ِ ساعت دوستت دارم


فردا که شد ناخالصی ها رو سیاهند

من رو سفیدم، با صداقت دوستت دارم


چشمان ِ تو؛ معنای جنگل های ِ گیلان

مانند ِ آن ها با طراوت دوستت دارم


می خواهمت... حتی اگر دنیا بگوید؛

بی چشم و رویم... با وقاحت دوستت دارم 


باشی اگر اینبار، من عاشق تر از قبل

با شعرهایم پا به پایت دوستت دارم


حتی اگر دیگر اسیرت هم نباشم

با یاد ِ دوران ِ اسارت دوستت دارم


بگذار هر دم بی تکلف تر بگویم

رک، پوست کنده، صاف و راحت: دوستت دارم!

نظرات 1 + ارسال نظر
مهاجر 1391/04/08 ساعت 19:05 http://neshtar.blogsky.com

سلام
لطفا در قسمت تنظیمات ، تعداد پست در هر صفحه را بیشتر کنید تا مخاطبان به مطالب بیشتری در اسرع وقت دست یابند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد